.Retur.

 
Som ni säkert vet så finns det grupper för allt på FB, såklart finns det en grupp för alla som gillar Elodie Details. I höstas började det dyka upp inlägg i den gruppen att blixtlåset till (framförallt) åkpåsen La Baroque strulade. Det var de små piggarna på blixtlåset som lossnade.
Till en början var vi jättenöjda med våran åkpåse, mjuk och go, satt bra i vagnen och snygg. ;)
Men nu är det bara att inse att en reklamation är det enda rätta efter att piggarna på blixtlåset lossnat på inte mindre än 4 ställen. :( Min fina åkpåse. Men som tur är så får jag pengarna tillbaka då de inte längre hade några åkpåsar kvar. Tack Babyshop.
Så ikväll har jag packat den i returpåsen, men det svider i hjärtat. Nu hoppas jag att Elodie (eller någon annan) kommer med någon minst lika fin åkpåse till hösten. Så länge får jag hålla tillgodo med min sittdyna med samma mönster.
 
1 Spessartin:

skriven

Det är så segt och ledsamt när saker man köper som man tycker om inte håller kvaliteten. Man blir så besviken. Jag tycker att det allt oftare är så att man köper saker som man tror är kvalitet, men så visar det sig ändå, trots att man kanske betalat en hel del för det, att det inte är kvalitet, för att det går sönder ändå. Då blir jag så himla less.

Svar: Ja det är tröttsamt. Nuförtiden tycker jag att det är svårt, förr var det nog mer så att man fick vad man betalade för. Nu är det väldigt olika och ojämn kvalité på det mesta, man vet aldrig, man måste köpa och prova varje gång.
Jullan

Kommentera här: